En riktig söndag

Man ska aldrig lyssna på recensioner om nya biofilmer, det stämmer då aldrig. Vi såg ju min låtsas fru igår och den har fått väldigt dålig kritik men gud som vi skrattade mellan varven.. Den var väldigt lätt, rolig, romantiskt och faktiskt inte som alla andra sånna filmer.. Black swan som vi såg här hemma förra veckan har däremot fått toppbetyg å vunnit oscar, men gud vad kass den var och rätt creapy.. Jag gillar komedier, man är så mkt gladare efteråt.. Maten var super på harrys, vi åt en toast skagen till förrätt å en black and white till huvudrätt och godis till efterrätt på bion;)

Vi vaknade vid halv åtta idag och har bara gått här hemma och ätit lång frukost och läst tidningen (vuxet, haha) och grejat här hemma..Nu ska vi köra till möbel kompaniet i Åstorp :)

Har bl.a. rensat å städat bland mina smycken och smink och tvättat alla sminkborstar som jag gör på tok för sällan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0