bilder från gårdagen

Sitter här och halvsover i soffan, ska bli skönt med en hel natts sömn och slippa gå upp tidigt.. Var hemma vid halv två från skolan sen satt jag en stund på balkongen och lite senare blev det step. Har börjat gilla det nu, när jag hänger med:) Nu ska ni minsann få se lite bilder på maten som (yes) blev hellyckad igår, det får jag faktiskt skryta lite med;D

Fördrink som blev väldigt frisk och god, gott med lite sprit i till sommaren:)


Förrätt - räkcocktailen


Huvudrätt - ser inte så snyggt ut eftersom jag redan börjat äta:P


Och den underbara chokladdrömtårten till efterrätt, muums


Får se om jag orkar lägga ut recepten på det jag lagade sen en dag, ska försöka orka iaf:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0