Varför ska måndagar vara tråkiga?

Oooj vilken heldag, underbar heldag! Det gick bra på jobbet, var kul att träffa å tjöta med alla kollegor. Det är ju inte ett superkul jobb med det lyfter mycket när man har bra arbetskompisar, sen är ju Liiiinda där oxå juu:)
Efter jobb stack jag ut på en löptur, hitt var det men det gick faktiskt bra efter några veckors uppehåll nu.. När jag kom in genom dörren genomsvett var Emma hemma å sa att vi skulle köra ut till Vejbystrand å grilla och köra jetski.. Så vi cykla till ica å handla mat och sedan hämta Vanessa upp oss.. Var supermysigt å grilla och få lite sol, fram för allt eftersom jag suttit inne hela dagen. Efter vi grillat fick vi pröva på å köra Arvids jetski och det var galet svårt och LÄSKIGT. Man står liksom upp och den var skitsvårt att svänga, jag ramla i två gånger, hahaa.. Men det var kul att pröva på..
Nu är jag slut som artist efter att ha varit uppe sen sju imorse, efter vi kom hem från vejby var vi även inom Herbalife kontoret å beställde hem varor. Jag å Emma ska börja sälja det nu och kommer snart boka in en hälsoträff:)
internet är grymt segt idag så bilder kommer imorn!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0