Helgen i bilder

Heeej godmorgon gomiddag vaddå!?! Jag är inte super pigg men jag sitter upp;) hehee, nää jag mår bra.. Vakna som vanligt tidigt efter en festkväll, och av att solen sken in genom persiennerna.. Så idag blir det stranden, wohoo, jobba på brännan ja:) Slänger ihop ett litet snabbt inlägg sen ska jag göra mig klar å så..
Visar helgen i bilder.
I torsdags när vi kom blev det grillning. pappa å Emma monterar ihop grillen
Fredagen inledde vi med ett parti minigolf
Kolla på när det var dans runt midsommarstången och lekar
spela lite gitarr
noppa, norpa? jordgubbar å fixa med maten i vår mysiga husvagn
Gjorde oss midsommarfina och satte en blomma i håret
och lite pose på det såklart
Åt GOD midsommarmat
Och en god midsommartårta jag å syrran bakat
haha, jobba på ica i lördags å försökte helt ärligt fixa skjuts till karnevalen i 12 timmar.. Inte en jäkel som kunde ställa upp å skjutsa mig.. Hade gett upp hoppet när en person kvart över nio (då jag slutar) ställer upp å skjutsar mig, helt sjukt för kan inte berätta vem det är här i bloggen, hahahaa.. men tack goda själ..
Och jag är så jäkla glad jag kom dit. Hade en sjukt rolig kväll på en helt GALEN bonnaförfesta med Vanessa å syrran för att sedan dra vidare till Sound trip och träffa en massa andra fina männsikor å avsluta kvällen på bannan på bästa möjliga sätt;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0