Ingen ro ingen vila

Heejsan hoppsan fillijoppsan:P Tiden bara går, jag hinner inte med nånting juu.. Igår satt jag å Emma mest inne å planera för år 25 års fest, det är myyycket att ordna å fixa vill jag lova å innan vi vet ordet av är det den 13:e augusti..Sen var vi ute och cykla en runda och på kvällen var vi på möte med Herbalife med Vanessa, det är mycket på gång nu:) berättar mer om det sen..
Nu har vi gymmat, spinnat lite och handlat.. Ska göra en midsommartårta till i morgon, sen i eftermiddag åker vi ut till Torekov där mina föräldrar campar.. Ska fira midsommar där i morgon, så för en gångs skull på väldigt länge blir det en lugn midsommar:) Men det gör inte så mkt efter den hårda veckan i Alanya + att jag jobbar på lördagen å antagligen ska ut till förslövskarnevalen på kvällen..
Ha det fint så länge, puss!
När mamma å pappa var här i måndags

Kommentarer
Postat av: amma

2011-06-23 @ 14:04:47
Postat av: Mamma

Kanongott som vanligt ni är ju helt fantastiska på o laga mat.

Så de gör vi gärna om.

Tack o hej

2011-06-23 @ 14:06:34
Postat av: Emma

Hör ni det allihopa?? Någon som vill beställa våra talangfulla händer??

2011-06-23 @ 15:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0