Ge mig måndag!!!!

NU börjar jag bli lite rastlös. Har varit en väldigt lugn dag, men vad annat i detta gråtrista vädret? Har packat allt vad jag kan nu, det sista lägger jag ner på söndag, men det känns ändå skönt så jag slipper tänka på det över helgen.. Nu blir det lite jobb fredag å lördag innan jag åker till Malmö på söndag. Efter packningen blev det en snabb rund på stan, och åå vad kallt å blåsigt det var. Sen ställde vi fram jordgubbar å vattenmelon och satte på New moon :) Det är tillåtet att kolla på film i det här vädret :)
Goooott
Almost done..Vill åka nuuuu, pallar inte vänta mer...Igår beställde jag å Sanna massa gott (läs sprit) som kommer vänta på oss på planet :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Gokväll

Ska du packa ner hatten. Då blir de väl

mos av den eller du kanske ska ha den på dej.

(hi hi,ha, ha) skoj va.

Godnatt sov gött

2011-06-09 @ 22:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0