Lever på gårdagen:)

Heeeeej:) åh åh åh, jag är helt slut! Ligger på soffan med datorn på magen å mina ögon känns som bly.  Kände mig nästan lite bakis när jag gick upp sex i morse för att dra mig till jobbet, har jobbat till halv fem och hade egentligen tänkt träna ikv men känner lite i halsen + att jag som sagt är galet trött.. Nu ska jag bara slappa och njuta av lite egentid resten av kvällen (Emma är i Göteborg, igen!). Ska göra en lätt kvällsmat med äggröra, någon korvröra och avocado.. Efter det ska jag lägga mig på soffan igen och läsa min bok, mmmm....
Vilken otroligt lyckad dag det blev igår med helt strålande väder. Jag kunde varken blogga eller gå in på nätet under hela dagen, kom ju på att jag var i ett annat land, haha.. Men jag fick inte abstinens, jag lovar;) Vi var på bakken när de öppnade vid tolv, sen satte vi oss på en gräsplätt och hade en liten picknick. Efter det började åkandet, vi åkte och åkte och åkte, sen åkte vi faktiskt lite till :P Ja, se själva;)
Båttur mellan Helsingborg-Helsingör
Picknick i det gröna
Vi kollade 5D film
Stod lite i kö, men det var inte mycket. Trodde faktiskt det skulle vara lite kö när det var så fint väder..Under dagen var det max 10 min väntetid och på kvällen var det i stort sätt inga köer alls:)
Berg och Dal bana, om och om igen.
Time to get wet, flumride, eller vattenrutschbana som det så fint (läs trist) hette.
Double Shot, både upp skjut å fritt fall i ett.. I slutet åkte vi den om & om igen haha, kittla så jäkla gött i magen;)
HOPPbild, och såhär glad var jag oxå!
Den här karusellen hade kunnat vara riktigt bra, men när vi skjöts iväg så typ knäckte min nacke till för de hade inte sagt nått om att man skulle ha huvudet bak och karusellen skaka hela tiden så man satt bara och spännde sig..Har sånna karuseller som bara rister..
TJOCKglass, men god var den...
me and the ballons
En av de två berg och dalbanorna
Saaaanniiii
Pausa benen efter allt åkande
Käkade på en uteservering i solen, grillbuffe:)
Red tjur och skjöt
haha, efter vi ätit fick vi ny energi och åkte en massa till, ja vi blev även rätt fjantiga för man började ju bli en aningens trött:P
Tittuuut
Everybady go craazy
Polyp i farten
Möra men glada på tåget på väg hem efter 10 timmar på bakken:)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja ni har säkert haft riktigt kul som man ser det på bilderna och vädret verkar ju toppen.

Ja passa på och roa er det gör ni rätt i



Kramis mamsen

Är du ledig månd el tisdag nästa vecka

2011-07-07 @ 20:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0