Crazy days with the Norwegians guys!

Hej på er! Nu är jag lite piggare, var tvungen att ta en power nap innan. Har mest suttit vid datorn å fixat sen jag kom hem. Skönt att bara ha en slappedag för sig själv å ordna med sånt man inte gör annars. Har hämtat alla våra produkter från Herbalife igår så ska försöka komma på något "lager" där vi kan ha allt. Kan göra ett inlägg sen om vilka produkter från herbalife jag å Emma äter, vi behövde samma..
Men till något trevligare nu, dagarna med norrmännen:) Det var en kille jag träffa i Turkiet som var nere å hälsa på + hans 5 åriga uber söta dotter och Arivds kompis. De var ändå på besök i Danmark så de tog en tur inom Sverige med. Vet ni vad, jag lägger ut bilder å berättar om dagarna på det viset ist:)
De kom runt sju i söndagskväll och då körde vi ner till Råbocka nästan direkt. De hade egentligen tänkt sova hos oss men de satte upp sitt tält på Råbocka ist;) Så vi grillade där och hade vääldigt trevligt. Så sjukt spontana å roliga killar.
Arvids pose
Natalie och Arvid:)
Frukost hos oss måndag morgon
Köpte tröjor på break å tyckte inte alls de var nördiga som gick runder i likadana:P
Lunch på graffiti
På stan
haha, ja vi är hemma hos mina föräldrar. Vi ville verkligen dra ut och festa och visa dem Båstad å Peppes Bodega men Natalie var ju med så vi var ju tvunga att ordna med barnvakt. mamma ställde upp utan problem men det blev ändå att hon sov i lägeheten hemma med Emma (fattar inte hur vi inte kunde tänka på det från början, för hon skulle inte med ut, det kom vi på under kvällen). Men vilken tur vi åkte hem för hade verkligen super trevligt. Vi grillade, drack, lyssna på musik prata å spelade gittar. Dem trivdes iaf å tyckte det var roligt att vi festa på som vanligt fast våra föräldrar var med, haha..
Arvid sjunger sjukt bra så gitarren kom fram
På väg in mot peppes
Inne på peppes och tar en drink:)
shuffeling, shuffeling, every day we´re shuffling
Galna norrmän i farten, PLANKING heter det, planking! Ja, Arvid ligger ovanpå Christoffer på en papperskorg utanför peppes
När vi kom hem från peppes fick Arvid för sig att vi skulle sova på stranden, även sanna å Christoffer. Sagt som gjort hämta vi madrasser, täcken, kuddar, dricka å hela köret å gick ner till stranden, haha.
Ja, såklart skulle de elda med
En sjukt rolig å crazy kväll avslutades med lite gitarrspel
Inte nog med att de parkerade överallt, de körde även överallt. Här har Arvid kört in med sin bil på strandgången för att packa in alla grejer i bilen. Han lägger madrasserna löst på taket och kommer på idén att Christoffer ska lägga sig på dem för att hålla dom fast, och ja, när han KÖR.. hahaa, de är helt galna, trodde jag skulle dö av skratt å folket runt om med..Han själv tyckte det var dritt skoj.
Igår var vi sjukt slitna. I alla fall jag efter 7 timmars sömn på 3 nätter. Vi hängde på stranden å jag prövade Arvids Kite surf, svårt men kul:) På eftermiddagen hängde vi bara i lägenheten å sedan lämnade dom Ängelholm vid halv nio.. Ni kanske förstår det där jag skrev innan, hur konstigt det var när man vakna å allt var som vanligt igen.. Väldigt tomt efter så mycket liv runt om en och nu är jag själv i lägenheten eftersom Emma är iväg å jobbar till fredag... Men jag tycker absolut det var värt de kom, har haft sjukt roligt!
Alltså det har tagit typ två timmar att göra det här inlägget för internet är så jäkla segt, så jag har sprungit å gjort en massa under tiden.. Håller jag på å packa upp produkterna från Herbalife och nu är det dags för middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0