HERBALIFE + BAKKEN

Gokväll på er! Jag sitter i soffan nu och ska snart packa ihop lite inför i morgon, stack till ICA innan å handla lite lunch inför morgondagen oxå. Efter träningen idag blev det lite solning på balkongen och vid ett tiden hade vi möte angående Herbalife. Vi ska snart boka in en hälsoträff för vänner här i Ängelholm och senare ska vi ha en träff i Åsljunga. Vi ska som sagt börja sälja produkter från Herbalife och tänkt tjäna en liten extraslant:) Produkterna är helt fria från tillsatser och är HELT naturliga. Där finns produkter för alla målgrupper beroende på vad man är ute efter. Jag och Emma är fram för allt ute efter att öka vår muskelmassa och kommer alltså äta produkter utirfrån det (berättar närmre i ett annat inlägg exakt vad vi äter när vi tränar eller inte tränar).
I alla fall, efter vi varit på mötet köpte vi en liter jordgubbar å cykla ner till stranden (ledig dag), vi låg där ett par timmar och sen cykla vi him igen å laga lite middag. Nu ska jag packa lite som sagt, jag å Sanna åker till Bakken i morgon, wioooo:) Här ska det åkas karuseller.. Jag har aldrig varit på bakken så det ska bli riktigt roligt faktiskt.. tar tåget vid kvart i tio i morgon så om jag inte har för bråttom ska jag nog hinna med ett litet inlägg innan jag åker..
OCH OM DET NU FUNKAT LÄGGA IN BILDER FRÅN MOBILEN HADE JAG KUNNAT BLOGGA LITE HELA DAGEN!!!!!!!!!
En liten shake efter träningen idag
Och första shaken var det oxå, för vårt lager vi beställt kom igår.
Skål! och muums, gott var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0