hahahhihihhhhhhhhhhoohohhöhö!??!?!

Skoja med mig?!?!! Jag ska jobba nu, fyy fan jag är sliten.. Jag mår rätt så bra men det snurrar fan fortfarande i huvudet, har sovit tre timmar.. blääääooöääääääööööö....
Hade iaf svinigt roligt igår, så det är fan värt det alltså.. Jäklar vad jag bugga runder och dansade överallt å ingenstans, haha..Men det var riktigt skoj..
ääntligen mat, haha grillen ville inte få fart..
Fixad av tudelluuuu
Skål!
Lite hetsdrick innan taxin kom vid halv elva;)
Enda bilden jag tog ute igår, innan vi gick in på festivalen
När vi väl kom in kom det dumma regnet så då fick vi springa mellan tälten, men sen lugna det ner sig.. Jag har aldrig riktigt koll på vilka band som spelar, utan man går runder å dansar lite här å lite där, lite bugg och lite shuffling, haha.. När banden hade paus så körde de "vanlig" musik oxå, så det var riktigt bra... Nej, som sagt, asroligt.. tack Linda å Therése för kvällen♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0