tradlördag

Hej hej! Skrev ett inlägg innan jag gick till Emma igår, men så bröts internetuppkopplingen. Jag känner mig inte helt på topp idag trots att vi ändå kom i säng vid ett snåret.
Var hos syrran vid halv fyra sen slängde vi ihop en paj och sen kom therese å linda. Kom inte iväg till bahnhof förän efter sex, så det blev en sen after work:) Det var roligt, men fanns för lite plats att dansa på då där stod bord på hela dansgolvet. När de slutat spela gick vi några stycken hem till Emma för "efterfest" och sen gick vi ut en runda på stan. Sov hos syrran för palla och ville inte gå hem själv igår, så har vatt där tills nu, var ute på en liten promenix i det fina vädret med.
Ska börja jobba om 1 1/2 timme och fan vad jag inte är sugen på det, uch uch uch!!! Har en massa skolgöra så jag har varken tid eller ork, aptrött. Men det får väl gå, tiden brukar springa på rätt fort..

körde lockigt med ett rött diadem i håret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0