Nu sören

funka det, får hoppas det förblir så:)

Bus i stugan


Snowboard åkaren


Bästa dagen, -10, solen sken och ingen blåst


After ski


På väg till simhallen med Mirabell i solnedgången


Jag å älsk i snön




Mirabell åker skidor och hon var jätte duktig


Här har vi hundspannet vi prövade på. Vi fick köra vars en släde med 4 hundar och det första jag gör är att välta med släden som den klant jag är.. Antar att det såg rätt roligt ut,haha..
Det var kul att pröva på men vi önska nog alla att där var två hundar till så det kunnat gå lite fortare :)


Mirabell hade det bra i släden, det var dock tur hon inte åkte med mig :P


Här gör vi oss redo att köra iväg, jag är först ut och räkna inte med att hundarna skulle dra så hårt och sen glömde jag bort bromsen..


Ute i fjällen


Minea och Mirabell nyårsfina, Mirabell gillar att grimasera


redo att fira lite nyår


Vi åt otroligt god mat på värdshuset. Det kosta med det var verkligen sjukt gott. Filébuffe med hjort, ox, fläsk och kycklingfilé med en hel fantastisk potatisgratäng och en massa annat.


Barnen gosar så mysigt i sängen dagen innan vi ska hem


Vi hade verkligen en bra vecka, vädret kunde inte bli bättre. Veckan innan hade det varit väldigt kallt och vi hade mellan -5 och -15 var dag så det var toppen skidåkningsväder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0