Köket används effektivt:)

hallå hallå ja! Hur e leeget? Här är det som vanligt stress med skola, jag hatar att jag lätt ska stressa upp mig. Det brukar ju lösa sig i slutändan, men vi har typ 15 böcker att plöja igenom denna kurs.
Annars är det bra, Emma står för tillfället och diskar här efter en good måltid bestående av rotfruktsgratäng och fylld kycklingfile, najs.. Har mest gått här hemma och pluggat idag och tränat på förmiddan. I morgon blir det dock skolan en runda. jahopp, syrran vill kolla Eclipse ikväll, men jag får faktiskt säg att jag inte pallar det för jag såg den förra söndan, haha..

Oookej, vi sär så då sålänge!!!

kockning i köket igårkväll


Gratäng med kålrot, morötter, squash, kålrabbi, lök, paprika och grädde däröver och ost mellan varven. Kycklingfilé fylld med färskost...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0