Jag är en rätt effektiv person, må jag säga

FAN vad störigt, vet inte vad som hänt med bilduppladdningen, det kommer liksom inte upp några symboler att välja mellan, GAAAHHHH... Hur kul är det att skriva om man inte kan publicera några bilder!!! Sen blir hela texten ihop tryckt när jag publicerar fast jag inte skriver så, hoppas det fungerar som det ska snart igen. Det går att göra på något annat sätt tror jag, men tar en himla tid. Har verkligen inte haft en minut över idag. Låg i o för sig i sängen en timme och läste innan jag gick upp i morse, har fastnat i en riktigt bra bok :) Sen har jag packat upp, varit på stan med Emma å bytat julklappar och därefter handla vi mat. Har även hunnit med att fixa och kollat lite inför skolan samt packat för flytten. Och ovanpå det stack jag å Emma en runda till Nordsjö å kolla tapeter, men där var ingen som föll mig i smaken. Lutar åt den med fåglar på, så tror jag gör en beställning på den snart. Man kommer verkligen snabbt in i vardagen och nu har man 100 saker att tänka på igen. Adjö underbara härliga ledighet, Hej stressiga vardagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0