hang over

Hej, dålig uppdatering men vi har mkt å stå i. Har en massa i skolan å ni anar inte hur förbaskat skoltrött jag är trots en veckas semester :( får hoppas motivationen kommer tillbaka snart igen. Jobba ju hela dagen igår så det var goa pengar, sen var vi i valet å kvalet å sticka ut, och det sluta med att det blev utgång:) Var hos Hobbe på förfest sen stack vi en runda till thorstens å vidare till bahnhof, jag är så himla öm i mina lår idag av allt dansande.

Jag å Linus var nyss ute å gick en runda, eller kan väl säg kasa fram, värsta isbanan ute. Jag har inte gjort många knop idag så nu ligger jag lite back med allt, suck!

Igår kunde man släppa allt å bara ha kul


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0