flytt flytt

Gokväll, oj vad mörkt ute det var såg jag precis. Nu är jag TIRED, har packat halva dagen så tiden har bara flögit iväg. Linus föräldrar har hjälpt och haft släp med sig så vi har kört några lass, nu börjar det eka rätt tomt härinne:)  Fast det ska bli skönt å flytta till något större så lämnar jag ändå denna lägenhet med lite sorg, har trivts så himla bra så självklart är det ju lite trist med. Men kommer garanterat trivas i den nya, bara lite nya tapeter, golv å nytt kök sen så ;)

Nu ska jag hoppa in i duschen å röja upp lite här, får se om ja orkar packa en låda till ska ju jobba ända till fyra imorn så då blir det inget packat..

Nu börjar det ta sig





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0