en bit på vägen

Tjabbalabbaloouu :D Sitter i köket med datorn på köksbordet, har inte så mkt plats att sitta än här å då sovrummet. Har försökt få ordning på lite plugg i förmiddags och var på spinning i morse. Nu måste jag bege mig till stan, har en del saker som behöver fixas å handlas. Därefter blir det mer plugg. I morgon startar nya kursen, nu kör vi in på siodämne 1 år, kan inte fatta att vi redan läst 1,5 år :)

Efter skolan igår gick jag å Sanna hem till Matilda, laga mat, spela spel och åt nybakta semlor (mums). Vi avsluta kvällen med ett biobesök - the town.. mysmysmys i massor...

Plockade ihop lite vad jag hade i kylen och slängde ihop en lunch. Snacka om skönt att kunna röra sig mer än en meter åt varje håll,haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0