dumma kyla

Gokväll!! Nu ligger vi i sängen mätta och belåtna med vars en data i knäet :) Ska snart fortsätta å titta på sagan om de två tornen, Emma har ju inte sett dom, men det är lite rörigt för tillfället. Jag minns första gången jag såg dem, fatta inte mkt men andra gången var de riktigt bra..ajaa, fan vad arg jag blev imorse skulle ju cykla till spinningen så hade mitt lås frusit fast så jag fick gå dit i raskan takt för att hinna.. blir så arg när man är stressad, men jag hann precis. Har gjort en himla massa idag ska ni veta. Pluggat, sorterat i klädkammaren, målat runt fönsterna och gått upp till maxi, l(äkarbesök) och tillbaka. Så flititg är bara förnamnet på vad jag varit idag :P

Så här såg det ut här hemma innan, Emma tränar med mina hantlar


och jag måla=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0