bra start på dagen

Godmorgon, eller tjaa vaknade för två timmar sedan men låg i sängen å läste en bra stund innan jag gick upp, boken är såå spännande. Startade dagen med en rejäl och nyttig frukost, har ju inte levt optimalt på skidresan och en och en annan sötsak har slinkit ner, men who cares det var ju semester. Men nu är det iaf gött att äta lite normalt igen. Måste komma igång med träningen igen, längtar men nu har jag häcken full. Två arbeten som ska skrivas och ett sag arbete som ska läsas igenom och opponeras på, ovanpå det har vi ju får FLYTT att ta itu med. Linus åker till Österrike på ytterligare en skidsemester med sina killkompisar den 21 januari å vi ska ha flyttat ut den sista januari. Alltså måste vi flytta till vår nya lägenhet redan nästa lördag, så nu har vi en massa packning att ta itu med.

Nu måste jag ta tag i allt, puss!

Grov macka med ost å gurka, fil med musli och lite russin och en halv grapefrukt

Kommentarer
Postat av: Alex

Hej lina!! Tänkte göra en liten notis bara! Med tanke på att du skrev grapefrukt o p-piller i nästan samma inlägg. Du vet om att grapefrukt kan ha en utslående effekt på p-piller va? Hörde en svensk tjej som blev gravid, de antog att de var pga grapefrukterna hon åt. Adams mamma som är läkare sa det till mig o jag själv har aldrig hört det förut :) kramar!!

2011-01-07 @ 13:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0