Bosatt i sängen

Tjeena! Nu är jag totalt slut, helt fucking slut och älskling med för den delen. Ligger i sängen med datorn i knäet, det här kommer bli vårt hem ett bra tag framöver nu. Vi ska inte ställa in något i vardagsrummet eftersom det är första rummet vi ska göra vid. Det ska målas väggar och tak, tapetseras, läggas golv och lite till. Så det kommer väl inte så bra i tidsplaneringen att Linus åker till Österrike på fredag, men förhoppningsvid kan jag göra lite under tiden.
Det vi har framför oss nu är att hitta golv och välja om vi ska måla resterande av rummet eller tapetsera det också. Snyggare med tapeter men betydligt dyrare. Våra fina fågeltapeter har redan kommit föresten:)

Som ni vet har vi flyttat idag och redan vid två tiden hade vi tömt hela vår lägenhet, sen dess har vi gått här hemma och monterat och packat upp större delen av vad vi kan packa upp, SHIT vad duktiga vi varit alltså. Nu dunkar det i fötterna och värker i ryggen. Ska titta lite på tv nu sen kommer vi nog somna gott i vår nya "fina" lägenhet :)

Den där kebabtallriken kan jag lova vi var värda ;)

Kommentarer
Postat av: Therese

Så kul för er gumman! Ska bli spännande att komma och titta någon dag! Jag är förresten själv hemma denna veckan för Victor åker till Göteborg.. Läskigt att sova själv i hbg men lika bra att vänja sig.. Men iaf så får ni gärna komma inom någon dag efter skolan och ungås om ni vill :) annars ses vi på fradag! Kramar

2011-01-16 @ 11:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0