myshelg med stort M

Men tjeiinaa! Läget då? I natt har sovit som en stock å sov äända till sju, haha... Hade ju tänkt hinna med att vila nån timma under dagen igår men det gick verkligen i ett så jag hann knappt känna efter att jag var trött.. Vi var och kollade golv och antagligen beställer vi imorgon, det kommer bli så fint. Vill inte visa upp för mkt här i bloggen för vill helst hinna visa vänner å så "live" innan jag lägger ut bilder här. När vi kom hem gjorde jag å syrran lunch sen bakade vi donuts som tog sin lilla tid, men fina å goda blev dem;) Därefter handla vi mat å gick hem till Emma, däcka en halvtimme på soffan sen kom Therese och vi hade bara en lugn och skön lördag med gottis framför mellon..

Sov över hos yster i natt men nu är jag hemma och det är dags att dra på sig träningskläderna inför ett zumba pass;) Ikväll väntas andra tillfället av halv åtta hos mig hemma hos Ebba, spännande:)

Vill passa på att tacka Linus snälla föräldrar som varit här hela helgen och tapetserat, nu är det alldeles strax klart och det blir såå fint:D

Lite bilder från munkbaket

Bre på glasyr och strössla efter vi friterat munkarna


Efter vi stösslat å glaserat ;)


En nöjd jag


Rätt fina ändå för att vara första gången


Man blir glad av att titta på dem iaf:)



Kommentarer
Postat av: Mamma

Ser ju mumsiga ut, men säkert jobbiga att baka, skam den som ger sig. Jag tror att din sömn blir bättre när ni fått färdig er lägenhet, du har nog lite för mycket att tänka på. Ha en bra dag Kramis

2011-02-14 @ 09:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0