jag mår bra!!!!!!!!

God morgon härliga nya orörda söndag! Eller godmorgon sa jag för tre timmar sen:) vakna vid sju hyfsat utvilad, men kunde ju inte somna om så låg å läste kurslitteratur i två timmar i sängen. Var å köpte färska bullar på baguettmacken här precis brevid så nu har vi fått i oss frukost. Idag blir en fixa städa dag här hemma, Emma flyttar in ikväll och ska bo i vårt extra rum mellan 1-2 månader beroende på när hon kan flytta in i lägenheten hon nu äntligen fått. Vi kommer bo granner sen, vilket jag tycker är bra men Emma tycker den här sidan av stan är alldeles ocentralt å för långt ifrån allt, tjoko säger jag dock...........

Det var en rätt sliten dag igår, men hade ändå sören fullt up. Var hemma vid halv tolv från Malmö, sen kom Imma å vi gjorde våfflor till brunch (för min del), gick på stan å fixa lite ärenden och därefter satt vi med inbjudningskorten till vår 25 års fest ;) hela dagen... Snacka om att jag var hyfsat död på kvällen sen. Men det var d värt, var så himla roligt att träffa Sanna å Matilda å prata å ha kul med dem hela kvällen/natten..

Här får ni se bilder från kvällen

Jag å Sanna åt good Tikka masala innan festen


Värden för kvällen, fina Matilda


Fiskedam var där minsann oxå ;)


bland annat en klubba låg i påsen man fick


?! Skulle jag viska något eller ge sanna en puss?


Som vanligt går det vilt till inne i Matildas rum


Fina vänner ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0