Det här finns ju inte!!!

Jag är typ halvt död, illamående och smått gråtfärdig. Vad händer? Finns det typ en engångspsykolog som kan bota sömnproblem på helgen? Jag får typ snart panik, vet inte vad jag ska göra längre.. Det har funkat bra ett tag framöver men nu de tre sista helgerna har jag vaknat tidigt & det blir bara tidigare för varje gång. Idag, eller i natt rättare sagt vakna jag halv tre, har inte sovit en blund sen dess, vid sex gav jag upp, hör ni hur fel det låter? Känner mig helt groggi å jag har en massa att göra idag. Under dessa timmar har jag kissat, gått upp å druckit, vänt mig på sidan, andra sidan, ryggen, magen, läst kurslitteratur och varit å kissat igen. Sen gav jag upp för min mage kurra och jag var tvungen å gå upp å äta lite yoghurt. Jag pallar inte, jag vill sova, jag gör allt för att sova, jag vet det sitter i huvudet men vad sören ska jag göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0