Fredagsmys med mig själv istället:)

Heej! Planerna blev lite omvända ikväll, kändes lite som min kropp sa åt mig att bara vara hemma å ta det lugnt. Efter jag slutat blev det en snabb stressig runda på stan. Det mesta är ordnat nu, förutom skor:( Hoppas verkligen jag hittar några i Göteborg på söndag. Hem en liten runda och blanda ihop en shake och sedan var det dags för wellnessanalys med Frida. Sen var tanken att vi skulle mötas upp i stan men vädret är så himla uselt så ingen var direkt sugen. Får se om hon åker in å vad jag känner för då men just nu är jag jäkligt trött. Det smartaste är att spara krafterna för jobb å fest imorn ist:) Så jag packade ihop mina grejer för imorgon å cykla sen till ica för att hanlda lite mat att slänga ihop. Nu har jag ätit och galna professorn står på i bakgrunden, rätt usel får jag säg.. Slår nog på den där Mary vid nio ist:) Eller börjar jag kolla över musiken inför festen ist, lite maraboue ska jag äta iaf:)
Morgondagen då: Jobb till två, tåget till Göteborg 14.15, Framme i Göteborg 16.15, smink å hår, PARTY HOS CAROLINE FÖR HELA SLANTEN OCH HELA NATTEN, wohoooo!!! Grymt kul ska det bli, behöver lite paus från festplanerande å jobb, om så bara för två dagar. Förhoppningsvis ska stan hinnas med en runda på söndag med, slitna eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0