25 års festen i bilder

Tjohoo! Ligger på soffan å har det gött, haha shit vad dialekter smittar av sig lätt. Nu har jag umgåtts med Göteborgare en del och då smittar det av sig. Innan när vi träffade Norrmännen blev det en del norska uttryck då och då. Men det är la gött;)
Gud vad jag njuter nu, ingen stress längre. Jobbade till tre, kom hem och chillade lite sedan stack jag och körde ett gympass följt av en timms Indoor walking pass, SÅ ROLIGT var det. Bästa IW pass hittils, bara bra musik så det kommer jag gå på i fortsättningen..
Nähää, jag skulle ju faktiskt berätta lite om den efterlängtade festen i lördags, gör det med lite bilder. De flesta ligger på fb så de flesta har ju redan sett dem, men här kommer lite ändå:)
Blev väldigt nöjd med vår dukning som gick i rosa och grönt
Lite pose innan festen drar igång
Samlandes på baksidan för fördrink och tilltugg
Visning av rockvideon. Alla verka inte förstå att det var jag å Emma direkt eftersom syrran var utklädd till kille..Om vi lyckas få in videon på nån cd lr nått lovar jag lägga upp den. Det tog ändå en dag att göra den.
Buffen, och ja, den har lagts ner många timmar på. Framför allt av syrran å mamma. Jag har ju jobbat så mkt.
all the 50 people
Jag å Tilda <3
En massa snapsvisor (och snapsar) mellan maten
Lekar i charader, alla bjöd verkligen på sig själv..SÅ KUL!
Tårtbuffe med 6 olika tårtor
Lite föslesång till föslebarnen
Sedan blev det dans när livebandet körde igång
Dans in till småtimmarna med alla fina vänner!
shuffling shuffling;)
Roock N roll baby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0