pysseldag

Shit vad trött jag är, bara måste sova nu. Ska upp vid sex tiden i morgon. Har inte ägnat datan en minut ikväll sen jag kom hem. Slutade jobba vid fem sen handlade vi mat, cyklade hem å lagade mat sen cykla jag till Linus å skrev ut några papper och sedan vidare hem för pysslande fram till tjugo över tio ikv. Puh!! Tur att syrran inte jobbar så mkt nu, hon hade pysslat en massa när jag kom hem, så det var skönt:)
Okej, det som står på schemat i morgon är jobb 7-12-30 och en tur över till Helsingör för inhandling av sprit. Ska även gå lite på ströget när vi ändå är där..
Ni får se bilder från lördagskvällen lite pö om pö ist, här kommer en iaf. Finns risk för att det kommer bli rätt dålig blogguppdatering nu fram till festen, men jag ska göra så gott jag kan:) Nu har vi iaf gjort en plan för hela nästkommande vecka så vi ska hinna med allt, så mitt huvud känns lite lugnare nu..
SOV GOTT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0