Lagom att jobba 1 dag per vecka va?

God morgon med stort G! Herregud vad natten gick fort, jobbade till nio igårkväll sen fick jag sitta ute å vänta en timme tills emma kom hem från sitt jobb. När Göteborgarna åkt hem och jag skulle till jobbet märkte jag att nycklarna var borta..Självklart hade han fått med sig dem hem, Klantigt med stort K!!!! Men som tur är ses vi ju imorn igen så då kan jag få tillbaka dom:)
Jag skulle ju bli bättre på att blogga, haha men denna helg har det oxå hänt mkt.. De kom vid sex i lördags sen förfesta vi här till halv tolv och begav oss sedan ut på stan och avsluta på bahnnof.. Riktigt roligt att bara gå ut med killar, har jag nog aldrig gjort förr, killar som dansar då;)
Alla vakna rätt tidigt på söndan, sen körde de hem vid kvart över ett och jag drog till jobb en timme senare..
Idag är min sista jobbedag innan 6 HELA dagars ledigthet, ska bli helt Uuuuunderbart.. Slutar vid 16 sen cyklar jag dirket till träningen och ikväll ska vi laga mat med Vanessa och planera upp lite med Herbalife. Hon är ju vår sponsor och vi jobbar som ett team....
Jag tog inte alls många bilder, men här är en jag kan visa iaf:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0