I rätt riktning

Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa lite, sen blir det sovdags. Det känns som jag är helt slut varenda gång jag skriver här. Men vad kan man vara efter ett 11 timmars pass på jobbet? Sjönk ihop i soffan som en hösäck efter jag ätit. Har bara packat lite smått inför helgen OCH prövat min klänning jag ska ha på festen som jag skickat efter:) Fick skicka efter en mindre storlek för den andra var lite för stor. Jag hoppas denna passar nu för jag kunde liksom inte knäppa den själv å Emma har åkt till Göteborg. Hoppas, hoppas för jag tycker den är underbar. Fundera på om ni skulle få en liten glimt av den, men varför då? Det är ju bara en vecka till festen nu;) Nu har jag bara ett problem kvar och det är SKOR. Jag är ingen skomännsika fast jag tycker det är snyggt med ett par snygga skor till outfiten. Men jag har svårt att bestämma vad jag tycker är snyggt och när jag väl hittar några jag gillar har de klackar på en 12 cm, GRR.. Varför ska alla vara så höga???
Oj vad jag babbla på nu, nu blir det verkligen sängen. Ska upp runt halv sju imorn igen.. Ner i en varm go säng, mmmmmmm...
Min middag upp o ner idag, lite som jag känner mig då. Lätt men ack så gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0