Det får bli brun utan sol helt enkelt;)

Medans alla andra har legat på stranden nu när vi har haft strålande solsken har jag å Emma slitit med festen. Fast det är mycket att göra är det ändå väldigt roligt, vi är ju ena festfixare i kropp å själ;) Jag känner nästan att jag nickar till nu när jag sitter vid datorn. Precis som igår och som resten av dagarna fram till festen kommer bli (förutom helgen, då ska jag unna mig lite roligheter) kommer det vara fullspäckat på schemat både med jobb och festfix.
Imorse spinnade vi och gymmade, sedan "jobbade" vi lite med Herbalife och därefter satt vi igång med det jag nämnde igår som jag inte visste skulle bli av:) Men nu blev det av, och vi har löst problemet vi hade. Så vi har alltså hållt på med det hela dagen, instängda i vår varma lya och varit rejält svettiga. Men jag må säga att det var grymt kul att göra, hahaa. Det kommer bli awesome detta!!! Ville lägga ut en liten smygbild men det var strängt förbjudet för Emma, haha, så det är väl bäst jag lyssnar;) Nu blir ni allt lite nyfikna va!?!?!?!?....
Nämen, nu ska jag väl bara surfa runt lite och sen ska jag försöka komma i säng i tid, tycker det blir senare för var kväll. Har en lång jobbedag imorn så vill ha en god natts sömn juuu..
Vad har vi pysslat med idag egentligen? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0