Back to reality

Hello! Onsdag och idag är jag leedig:) Efter det jobbar jag 5 dagar i sträck och fy sören vad jag är trött på det nu. Jag hade aldrig pallat jobba i en ica butik hela livet. Jag är otroligt glad jag har jobb nu under sommaren och på helger under hösten men nu ska det bli kul att börja plugga igen, jag är pepp!! Men iaf, efter de 5 dagarna så har jag 5 HELA dagaras semester och det ska bli helt fantastiskt, längtar ihjäl mig typ:) Då ska det hittas på roligheter.. Men just nu behöver jag min lön, den första ordentliga lönen och jag hoppas nu den är bra. Det ekar tomt i plånboken vill jag lova..
Tog mig en sovmorgon till åtta idag, det var riktigt nice. Sen morna jag mig ett tag och åt frukost i lugn och ro. Därefter cykla jag till friskis och körde ett gympass och 15 min på bandet...
Nu ska jag äta lunch, sen får vi se. Man har ju lite att ta igen med allt nu efter festen, lite fix med Herbalife och så. Ikväll är det möte med herbalife iaf...
En shake efter träningen förstås. Vet inte om jag berättat det men jag har gått upp 2,4 kg i muskelmassa på 3-4 veckor, så det känns riktigt bra:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0