Våroutfit

Men hej igen, och god morgon, börjar världen vakna till liv?:) Ögonen svider nu av trötthet, ska väcka Linus vid halv sen ska han skjutsa mig till Hbg där bussen avgår ifrån.. Är påklädd, färdigsminkad å packad, ska bara slänga ner frukosten innan vi åker. Är döhungrig nu, men får hålla mig till bussen..Hoppas jag fått med allt nu då, fast det bara är över en natt;) Det värsta med att ha sovit så få timmar är att man blir full så himla lätt, hahaa..aja, det går bra, HEEEEJDÅ!!!

Lånade Emmas chinos, randig tröja, guldig scarfs sen blir det min bruna skinnjacka (premiär) och bruna skinnconverse, VÅRIGT


Försökte dölja min trötthet, det gick sådär








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0