Skärtorsdagen

Hej och godmorgon! Vakna ni oxå pigga vid sju i morse? Jag vakna sju men inte vidare pigg,  somna inte förän tolv halv ett igår juu, sent för å va mig;) Det blev en härlig inledning av påsken igår, visar i bilder sen ska jag gå ut i köket å hjälpa Emma med tårtorna vi ska ha med oss ikväll till Åsljunga, påskfirande med hela familjen:) Nu mår jag föresten helt bra, sköönt:)

Gick påskakärring med Mirabell å Minea, så söta d var.. I början var de lite blyga men efter de fattat att de fick godis blev de lite modigare:)


Jag å Emma var med tätt bakom


från dörr till dörr


På kvällen tog vi med grillen å en massa gott grillat ner till Vita räck




mums vad gott det var


Med Ville å Therese, sen gick vi hem en runda till oss.. Härlig torsdag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0