Påskafton och påskdagen

Underbara värme, underbara påskledighet. Jag njuter verkligen för fullt nu innan skolan drar igång på allvar innan sommaren.. Snacka om tur att den här "värmeböljan" kommer just över ledigheten.. Gårdagen var fartfylld, vi laga mat på förmiddagen, sen sola vi i tre timmar (ok, mindre fartfyllt;) På med make å kläder och vid sex var vi hos Therese, det åts en massa good påskmat å efterrätt så det var rätt svårt att få ner drickan..Hade jättetrevligt hos Therese, sen gick vi till nicks en runda å därefter bannan, men det hade vi kunnat skippa. Riktig skitmusik var det igår plus att jag hade lite ont i magen:(

Lördag idag dåråå ;) Men det blir bara lugnt, är riktigt trött nu. Har hjälpt Emma å flyttat halva dagen, nu har hon lämnat vårt lilla extrarum, tomt får jag säg:( Tog en paus i flytten och gick och käka på uteserveringen med mamma å pappa, det var riktigt najs.. Nu är jag hemma, och som sagt, slappe å grejs här hemma står på schemat.. Det behövs va? Om man läser vad jag gjort sen i torsdags så behövs en vilodag hemma:)

Kameran är hos Therese, så ni får se bilder när jag hämtat den..

Så jag bjuder på en väderprognos för de kommande två dagar å ler lite smått...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0