Mot Götalaborg

Heje hallå, mammsen kommer snart hit, ville bara titta in här å skriva några rader först:) De har vatt i Tyskland så hon ska dumpa av lite cider, öl och annat smått å gott.. Jag är på väldigt bra fredagshumör, gjorde nog lite att solen nyss sprack igenom oxå. Har precis duschat, behövdes efter en grymt svettig power walk i morse och prövat lite kläder för imorn:) Idag har vi storhandlat, vatt inom blomsterlandet och nu är jag färdigpackad inför den ROLIGA helgen som väntar. Jag tar bussen halv nio i morgon upp till Göteborg, ska hälsa på min gamla klasskompis Annette, vi har inte träffats på ett tag nu så det ska bli såå kul:) Vi ska strosa runt i stan några timmar när jag kommer och på kvällen ska vi göra avenyn eller nått, haha, party blir det iaf...

Nähopp, hinner inte mer nu, när Linus kommer hem ska vi hämta vårt bord:) Vi får la se om vi hörs nått mer innan helgen då..Puss!

Den här fina blomman, brickan å vasen pryder nu ett litet hörn i vardagsrummet:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0