Shoe probleme

I kortet jag fick av Linus på vår 6 års dag, stod det förutom en jättefin kärlekshälsning att jag även skulle få ett "överraskningspresentkort" vad det nu innebar, hehe.. Men jag ska iaf få välja ett par skor jag vill ha, såå snällt :)
Behöver ett par höst/skol skor och är nu väldigt kluven. Har hittat två par snygga converse, men kan inte välja.. Vilka är snyggast?

Båda lite ovanliga converse då båda är i skinn, och den andra modellen har jag inte ens sett förut. Men otroligt frän :) Ligger i samma prisklass så kommer bli svårt att välja



Kommentarer
Postat av: Tilda

Båda är snygga. Jag gillar dem första bäst men dem andra är nog mer din stil. Hur går det, har du bestämt dig? tihi.

2010-09-16 @ 16:11:49
Postat av: Evelina

Neeej, det har jag inte.. gaah, både är ju grymma så det blir svårt :S

2010-09-16 @ 16:46:36
URL: http://evelinaskold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0