Mår lite bättre

God morgon!
Mina mandlar är fortfarande svullna men febern har laggt sig. Tog en alvedon när jag gick å la mig sen när jag vakna i morse på soffan (Fick lägga mig där för min hosta väckte Linus hela tiden) kände jag mig kry. Nu börjar jag dock känna mig lite konstig igen, men ska iaf asa mig iväg till skolan. Jag är sällen sjuk och när jag menar sjuk snackar ja inte om förkylning och halsont, utan feber lr typ maginfluensa. Men när jag väl blir sjuk då är jag sjuk rätt länge. Därför jag blev så chockad att febern försvann så fort.. Ajaa, bra iaf :)

Ska verkligen bli kul med skola idag och höra allt spännande som väntas i denna ekologikurs. Vi ska bland annat åka på läger redan på måndag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0