Let it rain

När man jobbar som lärare, antingen som grundskolelärare men fram för allt förskolelärare (som jag hoppas få göra en dag) så behövs regnkläder, det är liksom ett måste. Så jag kan lova att det inte var något annat än en investering jag gjorde idag. Nu ska jag bara hitta ett par matchande rosa gummistövlar också ;) Jag fyndade till och med och köpte dom på rea, vanligt pris 1200, reapris 900, så det var helt okej. Fanns ett rött ställ från samma märke för 700, men jag ville ju ha rosa :)

Mc Kinley. Hoppas till å med på lite regn nästa vecka så jag kan inviga det :P


Sen råka jag slinka in på H&M, och när jag fick syn på scarfsen var jag bara tvungen att ha den ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0