blad,baggar,bajs,jord

Gokväll i stugorna! Jag kollar oxå på idol ja. Var hemma strax efter fyra och idag har varit en komplett dag då vi varit ute i skogen och pratat mkt om just det vi läser på högskolan nu. Härligt att få se och även ta till mig hur de lär ut naturvetenskap för småttingarna. Jag insuper det mesta jag kan. Har även idag inflikat lite här och var av de kunskaper jag inhämtat från skolan, roligt :) Vi har väl varit inne ungefär en timme idag, resten av tiden har tillbringats ute, ehh vadå HÄRLIGT!!!

Var skönt med en paus från träningen idag. Har grejat här hemma, fixa lite skolsaker å så..Så nu är jag laddad med nya krafter för imorn. Eller tjaa, ska vara på förskolan mellan halv sju å kvart i fem så kommer nog va rätt sliten.. Men träning får d bli!!! Hej å godnatt!

Frestar med kvällens goda middag. Rotfrukter, kycklingfilé och gräddsås

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0