6 års dag med älsk!

Jag och min älskling firar 6 år idag, går lilksom inte riktigt att förstå att det var 6 år sedan den där dagen på bahnhof då jag ragga upp han :) Vilken tur han hade, heheee och jag förstås, Älskar dig!
När vi kom hem från bröllopet igår stod där 10 röda rosor och ett jättefint skrivet kort på borden. Stod även att jag skulle få en present, ett par skor jag önskat, hihii. Så snällt.. Jag hade ju tänkt göra lite scones å överraska med det till frukost, men han var först uppe och gick å handla bullar med, hallååå jag hinner ju inte göra nått :P
Men nu ska han strax iväg på innebandy å då ska jag överraska med en 3 rätters middag, och det ska hinnas på 2 1/2 timme. Så nu måste jags sätta igång..
Vi har föresten varit duktiga å storstädat å storhandlat idag :) Skriver sen om resultatet av maten.

god frukost imorse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0