Zzzzovdags

Det blev ingen promenad för mamsi å papsi dök upp. Jag hade precis städat upp LINUS röra (läs DUKTIG OCH SNÄLL) när de kom. Så vi har haft en myspys kväll här hemma. Beställde pizza från Capri och under tiden Linus å pappa cyklade och hämtade baka jag och mamma en kladdkaka.. Nu har de åkt och jag var sugen på en kvällspromenad innan sängen väntade, men NÄ Linus hade lite ont i huvudet (Läs ville kolla på fotboll). Så nu blir det sängen utan en kvällspromenad.. Kommer somna på två röda, Zzzzzzz.

Det var första gången vi beställde pizza från Capri. Och det kommer vi göra igen, de smakade mkt och bottnen vad god å krispig. Jag tog en gourmetpizza med olika ostar, salami, champinjoner och paprika..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0