effektiv dag

Hallå hallå! Gud vilken hektisk dag, känns som man mest rännt runder men samtidigt fått gjort jättemycket. Det gick ju bra på spinningen, roligt var det och svitt blev man. Men jag har ju ingen taktkänsla, så tror inte uttagningen kommer gå haha, men då har jag iaf prövat :) Höll nästan på i 1 1/2 timme, sen körde jag å Emma och storhandla. Sen har jag röjt här hemma och städat litta och nu har jag precis blivit klar med middan, Puuuuh!!!! Tjejerna tror nog vi ska beställa, men jag var inte sugen på det så slängde ihop en kasslergryta istället :) Tror nog de blir glada för det oxå ;)
Ska platta mitt hår nu å göra det sista, ha en mysig fredagskväll..

Idag blev det STOR storhandling.. iich vad trist det är å handla



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0