We know how to party

Gomorn, läget? Jag ligger i sängen med datorn på magen och funderar över hur jag mår. En sak är säker, jag smakar apa i munnen, så jag ska nog strax traska ut i köket och käka upp den sista pajbiten från igår..
Vilken kväll vi hade igår. Jag bjöd Sanna å Chris på middag, sedan gick vi till bahnhof för en liten fördrink och stämpel. Därefter blev det förfest hos syster i deras nya lägenhet för hela slanten + den goda morotskakan jag bakat..Den hade suttit fint idag!!! Från halv tolv till tre drog vi på kaseskorna och svängde de lurviga till Soud trip, otroligt bra ös måste jag säg.. Jag hade rent ut sagt skitroligt och jag hoppas ni andra oxå hade det.. Så kul att mina klasskompisar kunde komma, kul att visa lite av vårt uteliv oxå, trots det inte är lika stort;)




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0