snart kommer väl snön oxå!!!!

Heej och godmorgon, hur dant är det? Jag är är rätt så pigg må jag säga, vakna vid sju tiden och låg och drog mig ett tag. Nu har jag pluggat en timma, ska fortsätta en till alldeles strax. Vilket väder vi har idag då, blåser, regnar och så skiner solen om vart annat. Vid elva tiden ska jag å Emma till friskis, vi har bokat upp spinninglokalen och ska träna inför uttagningen den 13 nov. Ska bli roligt att få pröva på hur det känns att sitta längst fram ;)

Ikväll kommer lite tjejkompisar över, det blir mat å idol.. Raaoligt :D

Ordentlig frukost så man står sig...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej du De ser ju gott ut. Här i Åsljunga e de faktiskt snö. De kom mycket på onsdagkväll o de ligger fortfarande kvar . Fick köpa vinterkängor igår. Kramis ha en bra spinning

2010-10-22 @ 10:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0