plugg för hela slanten

God morgon!
Passet Indoor walking som vi körde igår kväll var faktiskt roligare än förväntat. Men jag antar att det beror på att musiken var bra (för en gångs skull). Men jag hade dock kunnat ta slut på mig mer än jag gjorde. Jag trodde vi skulle köra två block, så jag spara ju lite energi till det sista blocket, så visa det sig att det bara var ett block. Det var lite störande, men då vet ja det till nästa gång det är kombinerade pass.

Appro på träning har jag nu varit på gymmet och varit inom apoteket (Haata lägga pengar där). Men nu måste jag sätta igång och plugga, som ni ser är min kalender propp full och nu finns det knappt en dag att andas ut längre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0