damn it´s raining

Sitter inne i mörkret och läser och läser och läser lite till. Det finns nog inget tråkigare än att läsa massa mögordbajs å sen skriva sina tankar om allt man läst.. Då måste man liksom koncentrera sig å verkligen tänka när man läser, BRÖÖL...Har tagit en liten snabbpaus nu för att skriva ett inlägg eftersom ja inte hann blogga igår.
Gårdagen var verkligen lång, kall och jobbig. Jag frös exakt hela dagen, hade tagit på mig för tok på lite. Så efter dagen i skogen var mina fötter som istappar. Var inte hemma förän sju, sen var det bara raka vägen hem å byta om, för att cykla hem till Therese. Det var dock skönt att de var klara med maten så det var bara att sätta sig ner å njuta ;) Jag gillar våra "halv åtta hos dig kvällar" förutom att vi hjälps åt med maten och inte gör någon förrätt, hahaa inte så mkt likt ändå men det lät så vuxet å säg det ;)

blabla, träna gym imorse och var en snabb runda inom å klippte min lugg så jag är fin inför helgen:).. Säger hej nu, ska skriva mina tankar om texten jag läst, Yiihaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0