byta hår, någon?

aa, idag har jag en riktigt bad hairday.. Det är ofta något man vill förändra hos mig själv, hade jag fått välja så hade jag bytt ut mitt hår direkt, utan att tveka en sekund. Det är äckligt, fult, tunnt, frissigt, ingen volym.. Det har absolut ignenting, hatar det och har gjort det väldigt länge. Får typ alltid gå i uppsatt eftersom jag inte vill platta det för ofta..
På tal om det, så är det dags att boka tid hos frisören om man ska få något lagom till jul, lite färg piggar ju upp det något..

Nu ska jag iväg å jobba till halv tre, heej!

Tänk å ha långt, tjockt å glansigt hår.. Drömma kan man..

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej ska nu köra till marknaden. e ju hyfsat väder.Vi ses kanske i e.m. På tal om håret, ska vi byta.....

2010-10-30 @ 11:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0