Uttagning

Hej och god morgon på er, jag börjar bli rätt nervös nu. Dagen har kommit och nu ska vi äntligen gå på spinninguttagningen. Varför ska man bli nervös egentligen? Det känns så förbaskat onödigt. Jag kommer köra vad jag tänkt och göra så gott jag kan, mer än så kan jag inte göra. Jag vet att min taktkänsla (som jag tjatat om) inte är den bästa, men då har jag iaf försökt. Och om jag inte lyckas nu kan man ju pröva flera gånger om..

Uttagningen är klockan två på valhall, därefter ska jag bara hem snabbt och duscha för att sen sticka till jobbet. Inte så rolig dag direkt, men klockan nio ikväll kommer jag vara lättad :)

Väntar på att Therese ska messa, så vi kan ta en morgon promenad, ser ut som det ska klarna upp :)

Dessa tre låtar ska jag köra idag:

Nattervarn. I den låten ska jag köra åttor mellan tvåan och trean. Medeltempo


We no speak Americano. Backe


Varje gång jag ser dig. Snabbt tempo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0