Bara för den var rosa?

När vi gick på entré förra fredan så gjorde jag även ett rätt stort impulsköp. Vi skulle precis gå hem när jag såg att där stod frisörer och demostrerade en ny plattång. De lockade håret gratis, så det ville jag såklart göra eftersom vi skulle ut på kvällen;) Men inte visste jag att ja skulle gå därifrån med en plattång rikare, haha.. Det var italienare som stod där och det var ett nytt märke som heter Her Styler (Och nej, det är inget fejk, har kollat upp det på internet). Det är en plattång med infraröd värme, och det sliter inte alls på håret plus att det är hyfsat lätt att göra lockar med den. Vanligtvis kostar den 2000 (som vi oxå kolla upp), men om vi båda köpte vars en + för att vi var studenter fick vi den för 1000 kr styck ;)

Sanna sa att om vi går dit kommer de tjata som bara den på att du ska köpa.. Jag bara, nää, jag har lätt för att säga nej.. Där ser vi ju hur det gick, haha..

Mina fina rosa plattång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0