Ros och lite ris

Angående spinningen. Både jag och Emma har fått möjlighet att gå på en uttagning igen. Hon ringde i måndags och vi fick båda verkligen positiv feedback. Ledarskapet var otroligt bra, det var bra taktkänsla i två:an och tre:an, vi gjorde bra byten mellan positionerna, kunde hitta ettan i låten (när man kör åttor) och bra musikval. Det var verkligen mest ros, så man blev ju jätteglad över det. Meen, vi hade båda lite svårt för att hitta rätt takt i ettan. Och det var precis det jag visste att jag hade svårt med och alltid kommer att ha. Det är mkt lättare att känna takten när man står upp helt enkelt.

Eftersom hon tyckte vi var så bra och det endast var det lilla vi "missa" på så ville hon ge oss en chans till. Det var bara två som gått vidare direkt och några som inte alls gått vidare. Så hon gav oss beröm bara för det.. Men PALLA gå på uttagning igen, jag klarar inte av att vara så nervös en dag till, ahh.. Sen vet jag att ja inte kan göra mycket bättre ifrån mig, jag gav verkligen allt. Jag har svårt med takten i ettan, och det kommer inte förändras på två veckor liksom. Kunde inte allt det som var bra överväga det lilla liksom? Nej, de har tydligen blivit mycket hårdare med uttagningarna nu, typsikt!!!

Men vad sören, vi får väl gå dit och köra passet igen den 29 nov..Suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0