I had FUN

Hellllooo, I´m up!!! Vad är det med mig och sömn på helgen? Big sömnproblem iaf.. Vakna sådär lagom så jag hann sticka ut huvudet genom fönstret och kuckelikua tillsammans med tuppen hahaa..

Jag var rätt slut när jag kom hem efter jobbet igår. Först en massa nervositet hela morgonen därefter spinning en timme och sen stressande iväg till jobbet.
Jag vet inte hur uttagningen gick igår, men en sak är säker. Jag hade otroligt kul där jag satt framme på cyklen med en halv spin lokal full. Trodde inte där skulle vara så många, men där var 6 spinledare + andra som gick uttagningen, så pulsen var rätt hög när jag hoppa upp på cyklen. Men efter halva första låten släppte det och jag hade så roligt. Jag gjorde vad jag tänkt och inget gick fel, får svar redan i morgon om vi gått vidare till utbildningen..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0